"Moita xente pequena, en lugares pequenos, facendo cousas pequenas, pode cambiar o mundo"
Eduardo Galeano

17 de dec. de 2016

ANÁLISE DE CATÁLOGOS DE XOGUETES

Durante o mes de decembro analizamos catálogos de diferentes centros comerciais e establecementos dende unha perspectiva de xénero. Puxémonos as gafas violetas para ollalos e descubrir neles estereotipos e roles de xénero.ara facelo, seguimos este guión.


Os estereotipos de xénero están presentes nos catálogos de xoguetes que analizamos, todos eles de empresas con gran impacto e difusión. Chegamos á conclusión de que é una publicidade claramente sexista e con gran influencia nas nenas e nenos que miran estes catálogos para elexir os regalos de Nadal.

É ista una publicidade que mentres vainos conformando, defórmanos. Cores, roles, valores, emocións es sentimentos, desexos que van configurando a nosas identidade como mulleres e homes e as relación que mantemos coas persoas de ámbolos dous sexos.