"Moita xente pequena, en lugares pequenos, facendo cousas pequenas, pode cambiar o mundo"
Eduardo Galeano

Blogue de Myriam Morán para as materias Igualdade de xénero e Educación para o desenvolvemento

26 de xan. de 2016

DÍA DA PAZ: POEMA

Despois de ver varios documentais sobre nen@s refuxiad@s siri@s, quedamos moi impresionad@s. Uxía escribiu este poema que lerá o día da paz.

As imaxes corresponden a exposición Little Hopes (Pequenas Esperanzas), organizada pola organización Global Humanitaria e o centro médico Bader Center en Xordania.
A mostra expón 50 cadros realizados por nen@s refuxiad@s siri@s que viven neste centro médico, en Amman. A través da pintura, rapazas e rapaces aprenden a vencer as escenas de horror que viviron a causa da guerra e a afrontar unha nova vida.
Para que non sexan invisibles.
Para que non sexamos indiferentes.

INCOMPRENSIÓN


En Siria, un bonito lugar
Escoitouse una bomba estoupar.
A xente estaba a chorar,
Meus país a traballar.
Polo que dixo meu pai
Que a guerra comezaba.
Que é iso, papá?
Eu diso non sabía nada.
De un día para outro
Aquí, neste bonito lugar
A paz e a tranquilidade
 converteuse en mortandade.
Que pasou ca miña vivenda?
Que pasou co meu fogar?
Que pasou ca miña xente?
Que pasou…..? Volvo preguntar.
Ninguén me da una explicación
De por que a guerra ocurriu,
Non sei se é un dictador
O alguén que nos someteu.
Agora marcharon todos
Para un campo de refuxiados.
Nós so temos a esperanza
 De que isto acabe xa,
Senón tamén iremos
Para onde foron os demáis.

Uxía Iglesias

Ningún comentario:

Publicar un comentario