"Moita xente pequena, en lugares pequenos, facendo cousas pequenas, pode cambiar o mundo"
Eduardo Galeano

Blogue de Myriam Morán para as materias Igualdade de xénero e Educación para o desenvolvemento

24 de xan. de 2019

PUBLICIDADE: GILLETTE "The best a man can be"

Campaña publicitaria que lanzou fai uns días a marca de cuchillas Gillette na que fala da masculinidad desde dúas perspectivas moi distintas: a primeira é a da masculinidade tóxica,a do macho, entendido como individuo cuxa conduta respecto de a muller é invasiva, denigrante e dominante. A segunda, na que invita aos homes a cuestionarse eses comportamentos tóxicos e que tipo de home podes ser, e ensínanos unha sensibilidade tamén masculina que defende unha actitude que non é machista, unha actitude sensible encamiñada a crear unha sociedade máis xusta e igualitaria.



Un anuncio para homes que xa é viral e que non está exento de polémica. Hai homes que se sentiron ameazados e que critican vehementemente en redes o spot "tirando ao lixo os seus produtos Gillette e xurando que non os comprarán máis" porque están moi ofendidos. Gillette, ao retratalos así (pensan), estase dirixindo a eles e acusándoos de ser violentos, acosadores, mansplainers e bullies de manual. Pero as mensaxes principais do anuncio son que o acoso e o bullying están mal, e son condutas que van en contra de ser "o mellor tipo de home". Ese non é o home Gillete.
O máis rechamante é que ningún se parou a pensar que o anuncio, no seu espírito aspiracional, está invitando a que o espectador identifíquese cos outros homes, os que intentan deter pelexas, evitar situacións de acoso a mulleres e defender ás vítimas de bullying no instituto.
Le o artigo completo aquí

Como reacción a este anuncio, unha marca de reloxos creou o seguinte o que presenta en tono victimista esta masculinidade hexemónica.

Ningún comentario:

Publicar un comentario