"Moita xente pequena, en lugares pequenos, facendo cousas pequenas, pode cambiar o mundo"
Eduardo Galeano

Blogue de Myriam Morán para as materias Igualdade de xénero e Educación para o desenvolvemento

4 de feb. de 2020

DE MAIOR QUERO SER.... INVESTIGADORA FARMACÉUTICA

De maior quero ser científica. Nesta serie de cortos de divulgación científica no que unha xoven científica conversa cunha rapaza, coñeceremos algunhas profesións relacionadas co mundo científico e en que consiste o seu traballo.
Neste episodio de De maior quero ser científica unha Investigadora Farmacéutica achéganos ao mundo dos compostos mariños utilizados para crear fármacos para enfermidades como o cancro. Coñece a unha investigadora farmacéutica no mundo real en:http://www.inibic.é/cientificasenbio...


Coñece a anha investigadora farmacéutica no mundo real:
Pilar Calvo Salve, España
Doctora en Farmacia por la Universidad de Santiago de Compostela
MBA por el Instituto de Empresa de Madrid

Su área científica se centra desde sus inicios en el diseño y desarrollo de Nuevos Sistemas de Dosificación y Liberación de Medicamentos, concretamente en las técnicas de micro-nanoencapsulación, liberación controlada y vectorización de fármacos.

Realiza su doctorado en el Departamento de Farmacia y Tecnología Farmacéutica de la Universidad de Santiago de Compostela en el área del desarrollo de sistemas nanoparticulares de liberación fármacos para administración ocular y liberación de péptidos y proteínas, dirigida por la Dra. María José Alonso, y su formación postdoctoral en el Departamento de Farmacia Galénica de la Universidad de París XI, en la liberación cerebral de macromoléculas asociadas a nanopartículas.

Actualmente es Responsable de Desarrollo Analítico y Farmacéutico I+D de PharmaMar, Grupo Zeltia. Es coordinadora de la sección de Liberación de Fármacos de la Plataforma Española de Nanomedicina.

Ningún comentario:

Publicar un comentario